Klantenservice
Kunnen we je ergens mee helpen, of heb je een vraag?
Wij zijn er voor je!

Veelgestelde vragen
Vragen over het gebruik van WoonVeilig? We hebben alle veelgestelde vragen voor je op een rij gezet.

Beveiligingsadvies voor jouw huis?
Heb je nog geen WoonVeilig alarmsysteem en wil je weten wat je voor jouw woning nodig hebt om het goed te beveiligen? Gebruik dan onze handige beveiligingsadviesmodule zodat je eenvoudig kan bepalen wat er precies voor jouw woning nodig is en ontvang direct een persoonlijk beveiligingsadvies.

Verhuizen
Ga je binnenkort verhuizen? WoonVeilig helpt jou graag met de WoonVeilig Verhuisservice bij het beveiligen van jouw nieuwe woning.
Of je jouw alarmsysteem achterlaat in de oude woning of het meeneemt naar jouw nieuwe woning, in beide gevallen kunnen we je helpen! Klik hier voor meer informatie.

Betrouwbare bezorging
Op werkdagen voor 23:45 uur besteld? PostNL zorgt er dan voor dat je WoonVeilig al de volgende dag in huis hebt.

Veilig betalen
In de Online Shop van WoonVeilig betaal je alle producten veilig met iDeal, creditcard (Visa en MasterCard) of een vooruitbetaling door middel van een normale bankoverschrijving. Ook is het mogelijk om onder rembours te bestellen.

4 jaar Garantie
WoonVeilig geeft 4 jaar garantie op alle producten. Heb je een probleem? neem dan contact op met de WoonVeilig Klantenservice. Wij lossen het graag voor je op.

Handleiding
Het WoonVeilig Alarmsysteem installeren of wil je een extra accessoire in gebruik nemen? Installatie is heel eenvoudig.

Liever niet zelf installeren?
Het WoonVeilig Alarmsysteem is zeer eenvoudig zelf te installeren. Toch liever niet zelf installeren? Laat de installatie dan over aan één van onze installatiepartners bij u in de buurt.

Hoe zeg ik WoonVeilig op?
Wil je overstappen op de gratis Basisdienst of een dienst opzeggen? Klik hier en ga naar het tabblad 'mijn account' om dit direct zelf te regelen.

Klachtenprocedure
WoonVeilig streeft er altijd naar om de best mogelijke dienstverlening te leveren. Mocht er toch iets niet geheel naar wens zijn dien dan een klacht bij ons in.
e-mail: klantenservice@woonveilig.nl