Klantenservice

Kunnen we je ergens mee helpen, of heb je een vraag?

Wij zijn er voor je!


Veelgestelde vragen

Vragen over het gebruik van WoonVeilig? We hebben alle veelgestelde vragen voor je op een rij gezet.

Bekijk alle veelgestelde vragen

Beveiligingsadvies voor jouw huis?

Heb je nog geen WoonVeilig alarmsysteem en wil je weten wat je voor jouw woning nodig hebt om het goed te beveiligen? Gebruik dan onze handige beveiligingsadviesmodule zodat je eenvoudig kan bepalen wat er precies voor jouw woning nodig is en ontvang direct een persoonlijk beveiligingsadvies.

Naar de beveiligingsadviesmodule

Verhuizen

Ga je binnenkort verhuizen? WoonVeilig helpt jou graag met de WoonVeilig Verhuisservice bij het beveiligen van jouw nieuwe woning.

Of je jouw alarmsysteem achterlaat in de oude woning of het meeneemt naar jouw nieuwe woning, in beide gevallen kunnen we je helpen! Klik hier voor meer informatie.

Betrouwbare bezorging

Op werkdagen voor 23:45 uur besteld? PostNL zorgt er dan voor dat je WoonVeilig al de volgende dag in huis hebt.

Lees hier alles over de bezorging

Veilig betalen

In de Online Shop van WoonVeilig betaal je alle producten veilig met iDeal, creditcard (Visa en MasterCard) of een vooruitbetaling door middel van een normale bankoverschrijving. Ook is het mogelijk om onder rembours te bestellen.

Bekijk hier alle betaalmogelijkheden

4 jaar Garantie

WoonVeilig geeft 4 jaar garantie op alle producten. Heb je een probleem? neem dan contact op met de WoonVeilig Klantenservice. Wij lossen het graag voor je op.

Alles over de WoonVeilig 4 jaar Garantie

Handleiding

Het WoonVeilig Alarmsysteem installeren of wil je een extra accessoire in gebruik nemen? Installatie is heel eenvoudig.

Bekijk hier de handleidingen

Liever niet zelf installeren?

Het WoonVeilig Alarmsysteem is zeer eenvoudig zelf te installeren. Toch liever niet zelf installeren? Laat de installatie dan over aan één van onze installatiepartners bij u in de buurt.

Installatieservice

Hoe zeg ik WoonVeilig op?

Wil je overstappen op de gratis Basisdienst of een dienst opzeggen? Klik hier en ga naar het tabblad 'mijn account' om dit direct zelf te regelen.

Klachtenprocedure

WoonVeilig streeft er altijd naar om de best mogelijke dienstverlening te leveren. Mocht er toch iets niet geheel naar wens zijn dien dan een klacht bij ons in.

e-mail: klantenservice@woonveilig.nl

Lees hier alles over onze klachtenprocedure.