Diensten
Bij aanschaf van een WoonVeilig Alarmsysteem ontvang je de eerste maand WoonVeilig Beveiligingsdienst helemaal GRATIS. Zo heb je direct de meest optimale gebruikservaring van je WoonVeilig Alarmsysteem. Daarna kan je op ieder moment eenvoudig overstappen op de Gratis Basisdienst of terug naar de WoonVeilig Beveiligingsdienst. Zo stem je de WoonVeilig huisbeveiliging op ieder moment heel eenvoudig af op jouw persoonlijke situatie: inloggen in jouw WoonVeilig account, van dienst switchen en het is geregeld.
Gratis Basisdienst | WoonVeilig BEVEILIGINGSDIENST (meest gekozen) | |
Maandelijks opzegbare dienst | GRATIS | € 8,95 per maand |
Jaarlijks opzegbare dienst (incl. jaarfactuur) | - | elk jaar 1 maand GRATIS |
Naar keuze uit te breiden met: | ||
Camerabeveiliging binnen/buiten: direct zien of thuis alles in orde is | - | +€ 4,- / maand |
Alarmwacht: acute alarmopvolging met gecertificeerde beveiligers | - | +€ 6,- / maand |
Lokale werking alarmsysteem: | ||
Sirene bij een alarm | ||
Lokaal bedienen (met afstandsbediening en bedieningspaneel) | ||
WoonVeilig App: | ||
Bediening met WoonVeilig App | ||
Bediening van verlichting | ||
Alarmstatus wijzigen op afstand | ||
Klantenservice: | ||
Klantenservice ondersteuning en advies per telefoon en e-mail | ||
Klantenservice ondersteuning op afstand | ||
Alarmering: | ||
Aantal te alarmeren contactpersonen | 1 | 6 |
Notificatie bij alarm per App push-bericht | (1 persoon) | |
Onbeperkt alarmmeldingen per telefoon | ||
Onbeperkt alarmmeldingen per SMS | ||
Onbeperkt alarmmeldingen per e-mail | ||
Blijven alarmeren tot reactie van een van je contactpersonen | ||
Automatisch WoonVeilig Slimme stekkers aan bij alarm | ||
Alarmmeldingen historie | ||
Slimme beveiligingsfuncties: | ||
Smart Assist: Niemand thuis, alarm automatisch aan | ||
Weekschema: Op het juiste moment, alarm automatisch aan | ||
Slimme notificatie: Alarm aan, automatisch gewaarschuwd bij open deur of raam | ||
Monitoring & systeemcontrole: | ||
Inclusief software- en veiligheidsupdates | ||
Stroomvoorziening 24 x 7 bewaakt | ||
Internetverbinding 24 x 7 bewaakt | ||
Integriteit & werking systeem bewaakt | ||
Batterij monitoring en advies | ||
WoonVeilig Works with | ||
Philips Hue verlichting | ||
Google Assistant | ||
Homey | ||
Buurtpreventie app Veiligebuurt.nl | ||
Toon | ||
Olisto | ||
Garantie & beveiligingscertificaat: | ||
Garantie apparatuur | 2 jaar | 4 jaar |
WoonVeilig Beveiligingscertificaat | ||
Optionele aanvullende beveiligingsdiensten:
Videobeveiligingsdienst (Optionele uitbreiding)
Waar je zelf ook bent, met de Videobeveiligingsdienst zie je thuis direct of alles in orde is.
- Maakt direct video-opnames bij alarm
- Video-opnames meteen bekijken op je mobiele telefoon
- Direct politie of andere hulpdiensten zelf inschakelen bij een met camerabeelden ‘geverifieerde’ alarmmelding.
- Alle video-opnames veilig opgeslagen in de cloud
Voor de Videobeveiligingsdienst heb je de WoonVeilig Beveiligingsdienst en de Beveiligingscamera Buiten en/of Beveiligingscamera Binnen van WoonVeilig nodig.
Alarmwacht (Optionele uitbreiding)
Met Alarmwacht ben je altijd verzekerd van alarmopvolging door een beveiliger het dichtst bij jou in de buurt.
- 24/7 betrouwbare alarmopvolging door een gecertificeerde beveiliger
- snelle reactietijd door volledig digitaal proces van detectie t/m alarmopvolging & rapportage
- realtime statusupdates van de alarmopvolging in de WoonVeilig app
Voor Alarmwacht heb je de WoonVeilig Beveiligingsdienst nodig.
Betaling & wijziging/opzegging van diensten:

Jaarlijkse betaling WoonVeilig diensten
Bij WoonVeilig bepaal je zelf op welke manier je de vergoeding voor de WoonVeilig diensten voldoet: jaarlijks of maandelijks. Kies je voor jaarlijkse betaling dan profiteer je ieder jaar opnieuw van 1 gratis maand dienst, ongeacht het aantal diensten dat je hebt. Daarnaast heb je dus geen omkijken naar betalingen en ben je het hele jaar verzekerd van goede dienstverlening. Wij incasseren de jaarlijkse vergoeding voor jouw WoonVeilig diensten op basis van de incassomachtiging en betaalmethode (IBAN/SEPA, Mastercard, Visacard of Paypal) die je kiest tijdens de registratie. Afhankelijk van de gekozen betaalmethode wordt de vergoeding uiterlijk 5 dagen na registratie geïncasseerd. Daarnaast ontvang je bij iedere jaarlijkse incasso altijd automatisch een factuur per e-mail.
Neem voor vragen contact met ons op
Maandelijkse betaling & wijzigingen WoonVeilig diensten
Kies je voor maandelijkse betaling van jouw dienst(en) dan incasseren wij de vergoeding voor de WoonVeilig diensten maandelijks aan het begin van iedere kalendermaand op basis van de incassomachtiging en bankrekeningnummer (IBAN nummer) die je afgeeft tijdens de registratie. Je ontvangt standaard geen factuur als onderdeel van de WoonVeilig dienstverlening. Indien je een maandelijkse factuur wenst kun je dit aangeven middels een e-mail aan onze klantenservice (klantenservice@woonveilig.nl). Je kunt je WoonVeilig diensten altijd eenvoudig aanpassen aan jouw persoonlijke situatie. Dit kun je direct zelf regelen in je WoonVeilig account. Dus als je bijvoorbeeld wilt switchen naar de WoonVeilig Beveiligingsdienst of de WoonVeilig Videobeveiligingsdienst wilt activeren, log dan in op je WoonVeilig account en pas daar vervolgens de WoonVeilig dienst(en) aan zoals jij dat wilt. Uiteraard ontvang je direct na aanpassing een bevestigingsmail. Zo stem je de beveiliging van je huis precies af op jouw beveiligingsbehoeften. Heel eenvoudig!
Log hier in om je diensten te wijzigen of om op te zeggen
Gratis beveiligingsadvies
Bepalen welke melders je voor jouw woning nodig hebt is heel eenvoudig. Wij hebben een handig overzicht gemaakt zodat je dit eenvoudig zelf kan bepalen. Kom je er toch niet helemaal uit? Bel dan 088 - 383 88 38 voor een persoonlijk beveiligingsadvies.
Bekijk het online beveiligingsadvies
Geen zin om zelf te installeren?
Kies dan de Installatieservice en laat WoonVeilig voor een vast en laag bedrag bij u thuis installeren.
Bekijk onze installatie service