Verhuizen met WoonVeilig

Ga je binnenkort verhuizen? Dan heb je veel zaken waar je rekening mee moet houden en heb je natuurlijk veel aan je hoofd. WoonVeilig helpt jou graag met de WoonVeilig Verhuisservice bij het beveiligen van jouw nieuwe woning. Wij willen uiteraard dat jouw nieuwe woning net zo goed beveiligd is als jouw oude woning.

Of je jouw alarmsysteem achterlaat in de oude woning of het meeneemt naar jouw nieuwe woning? In beide gevallen kunnen we je helpen:

WoonVeilig Alarmsysteem meenemen

Het is heel gemakkelijk om jouw WoonVeilig Alarmsysteem mee te verhuizen naar jouw nieuwe woning. Het enige wat je hoeft te doen is je huiscentrale en draadloze accessoires meenemen naar je nieuwe woning en in je WoonVeilig Account je oude adres te wijzigen naar je nieuwe adres: log hier in jouw account in en ga naar het tabblad ‘mijn account’ om daar je adresgegevens te wijzigen. Wijzig vervolgens ook het adres onder het tabblad ‘alarmsysteem’ en dan ‘locatie huiscentrale’.

Heb je nieuw bevestigingsmateriaal nodig? Neem dan contact op met onze klantenservice via het telefoonnummer 088 383 88 38 of stuur een e-mail naar klantenservice@woonveilig.nl. Wij sturen het dan graag gratis naar je toe.

Woonveilig Alarmsysteem achterlaten in oude woning

Uiteraard begrijpen wij het ook als je jouw alarmsysteem wil achterlaten in de oude woning, zodat je jouw nieuwe woning met een heel nieuw WoonVeilig Alarmsysteem kan beveiligen. Wij hebben voor jou dan een speciale verhuisaanbieding. Wil je deze verhuisaanbieding ontvangen, volg dan de onderstaande stappen:

✔ Klik hier en log in op jouw account

✔ Schakel vervolgens jouw dienst uit

✔ Geef bij ‘wat is de reden van opzegging’ ‘verhuizing’ aan

✔ Geef vervolgens aan dat je het systeem achterlaat in de oude woning

✔ Kies er nu voor om de accountgegevens te bewaren. Zo kan het nieuwe alarmsysteem heel eenvoudig gekoppeld worden aan het bestaande account, zonder alle gegevens opnieuw in te hoeven voeren


Binnen 5 werkdagen ontvang je een e-mail met daarin de speciale verhuisaanbieding voor een compleet nieuw WoonVeilig Alarmsysteem.

Na de aanschaf van het nieuwe alarmsysteem kan je op werkdagen van 08:00 tot 20:00 uur contact opnemen met onze klantenservice. De klantenservice zorgt er dan voor dat de huiscentrale wordt gekoppeld aan het bestaande account. Ook worden direct alle gekoppelde camera’s, persoonsgegevens en instellingen overgezet naar de nieuwe huiscentrale.

De nieuwe bewoners van jouw woning sturen wij een welkomstpakketje, zodat ook zij direct weten hoe het alarmsysteem in gebruik genomen kan worden.


Klantenservice

Heb je vragen of kom je ergens niet uit? Wij helpen je graag!

Iedere werkdag zijn wij telefonisch bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur op het telefoonnummer 088-383 88 38. Ook kan je jouw vraag stellen via klantenservice@woonveilig.nl