KLANTENSERVICE MEDEWERKER

We zoeken per direct een collega klantenservice die zowel algemene klantenservice activiteiten als inhoudelijke support kan uitvoeren. De klantenservice draagt zorg voor het aannemen en behandelen van klantvragen. Pre-sales en after-sales vragen komen telefonisch of per e-mail binnen en worden door de klantenservice in behandeling genomen. Ons doel is om een zo hoog mogelijke klanttevredenheid te realiseren.

Wat ga je doen?

Als klantenservice-adviseur ben jij de helpende hand van de klant. Jij bent verantwoordelijk voor de directe afhandeling van klantcontacten (vragen, verzoeken, storingen en klachten) binnen onze klantenservice afdeling. Met een energieke en empathische blik kijk jij naar klantzaken en weet jij ze op te lossen. Je beantwoordt uiteenlopende vragen en geeft persoonlijk advies aan de klant met een professionele maar persoonlijke benadering. Jij bent een teamplayer en krijgt energie van het helpen van klanten. Je komt in een gezellig team van 6 tot 8 medewerkers te werken.

Jouw werkzaamheden en verantwoordelijkheden zijn:

  • Directe beantwoording van telefonische- en e-mailcontacten voor onze klantenservice
  • Eerste aanspreekpunt voor klanten
  • Oplossen van specifieke klant problemen bij installatie
  • Incidenten op maat afhandelen: je behandelt problemen en vraagstukken volgens de behoeften van de klant, waarbij je snel, vriendelijk en efficiënt oplossingen biedt
  • Klanten voorzien van duidelijke informatie over hun ticket: Je communiceert helder en transparant met klanten over de voortgang en oplossingen van hun problemen
  • Klantsituatie analyseren, prioriteiten stellen en in overleg gaan met andere afdelingen: Bij complexe problemen analyseer je de situatie, stel je prioriteiten en werk je samen met jouw collega's om tot de juiste oplossing te komen

Werktijden en -dagen

Je bent tussen 32 – 40 uur per week beschikbaar. De afdeling is geopend van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 – 20:00 uur, op zaterdag en zondag zijn wij gesloten. Je werkt overdag en 2x per week een avonddienst tot 20:00 uur. Als onderdeel van het team is er een gezamenlijke doelstelling om alle roostergaten af te dekken, dus flexibiliteit in roosteruren is zeer welkom.

Wat bieden wij jou?

  • Een zelfstandige functie met een gedegen inwerktraject
  • Groeimogelijkheden binnen een internationale omgeving
  • Veel ruimte voor eigen initiatief en ondernemerschap
  • Informele werksfeer in een klein en ondernemend team, met korte communicatielijnen, bij een groeiend en succesvol bedrijf met een slim en innovatief product
  • Prima salaris en secundaire voorwaarden, zoals pensioenregeling, reiskostenvergoeding en opleidingsmogelijkheden
  • Een tijdelijk contract met uitzicht op vast. We streven naar een langdurige samenwerking
  • Een laptop
  • 25 vakantiedagen op fulltime basis

Jouw talent

  • Je hebt ervaring of gerichte affiniteit met (internet en ICT) techniek en computervaardigheden
  • Je hebt een klant- en servicegerichte houding;
  • Je hebt MBO niveau, bij voorkeur richting techniek of automatisering en mogelijk zelfs aangevuld met cursussen op gebied van customer service
  • Je hebt een goede beheersing van de Engelse en Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je bent communicatief sterk
  • Je hebt een flexibele en pro-actieve werkhouding
  • Je bent tussen de 32 en 40 uur per week beschikbaar
  • Je kunt minimaal twee avonden per week werken
  • Je hebt relevante werkervaring in de klantenservice
  • Last but not least, je bent een teamplayer en begrijpt dat alleen samen mooie successen behaald kunnen worden

Ben je enthousiast?

Lijkt het jou leuk om onze nieuwe commerciële klantenservice medewerker te worden? Solliciteer dan nu direct door jouw CV en motivatiebrief te mailen naar werken@woonveilig.nl.

Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Anouk Lancée via het telefoonnummer 088-383 8800